Vrátenie tovaru a reklamácie

Aký je proces vrátenia a reklamácie produktu? Tovar môžete jednoducho reklamovať online pomocou nášho formulára. 

 

Prosím, berte na vedomie, že každý naspäť zaslaný produkt podlieha kontrole. Vaša reklamácia alebo výmena nebude uznaná v prípade, ak nebudú splnené všetky nasledujúce podmienky:

Produkt musí byť v nepoužitom stave. Produkt nesmie byť poškodený( poškriabaný alebo akokoľvek inak poškodený). Produkt musí byť vrátený vo svojom originálnom výrobcovskom obale (ak je súčasťou balenia), ktoré vám boli spolu s produktom doručené - samozrejme, obalovú krabicu  nie je potrebné vrátiť. Produkt musí obsahovať všetky pôvodné pečate originality.(ochranné fólie,záručne nálepky)  Produkt musí byť dôkladne a bezpečne zabalený, ideálne v rovnakom balení, v akom bol doručený. klavesnica.sk neručí za poškodenia produktu spôsobené nedostatočnou ochranou počas spätnej prepravy.

POZNÁMKA: V žiadnom prípade neposielajte späť tovar na dobierku! Tieto zásielky nebudú prijaté a budú doručené späť odosielateľovi.

Potom stačí tovar dôkladne a bezpečne zabaliť a poslať späť k nám na adresu 

eMstore s. r. o.

Trojičné námestie 181

02744 Tvrdošín

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie