„Nabíjanie neprebieha“ - problém s nabíjaním batérie v počítačoch MacBook

Keď vymeníte sieťový adaptér alebo batériu, vaše zariadenie rozpozná batériu a nabíjačku správne, ale na počítači Mac sa zobrazí správa „Nabíjanie - nenabíjanie“. O tom, ako vyriešiť tento problém na prenosnom počítači so systémom Windows, sme písali v texte „Pripojené - nenabíja sa“ - správa v systéme Windows, ale ako sa vysporiadať s problémom s nenabíjajúcou sa batériou v MacBooku?

„Nabíjanie neprebieha“ - Problém s nabíjaním batérie MacBooku

Ak sa vami zakúpený model batérie zhoduje s modelom zariadenia (označenie sa nachádza na spodnej strane, napr. A1181), ale s nabíjaním novej batérie sú problémy - jedným z dôvodov môže byť problém s ovládačom SMC . Aby sa tento jav vylúčil, je potrebné reštartovať ovládač a pamäť. Ako to spraviť?

Príprava MacBooku na reštartovanie ovládača SMC

1. Stlačením klávesov Command + Option + Escape prinútite všetky aplikácie ukončiť.
2. Prepnite počítač do režimu spánku výberom  > Uspite ho a potom ho prebuďte
3. Reštartujte počítač výberom  > Reštart
4. Po reštarte vypnite počítač pomocou  > Vypnutý 

photo-1499249218963-a128113cd82c

Reštartujte ovládač SMC a pamäť

Po príprave MacBooku môžeme reštartovať SMC radič a pamäť. Tento proces sa bude líšiť v závislosti od toho, či má náš MacBook vstavanú alebo vymeniteľnú batériu.

Reset MacBooku SMC s vymeniteľnou batériou:

  1. Vypnite počítač
  2. Odpojte prenosný počítač od sieťového adaptéra
  3. Vyberte batérie z prenosného počítača
  4. Stlačte a podržte tlačidlo napájania na 5 sekúnd
  5. Reštartujte počítač

photo-1513246419778-6b7b51417adf

Reset Macbooku SMC so vstavanou batériou:

  1. Vypnite počítač
  2. Pripojte napájací adaptér k počítaču
  3. Na klávesnici MacBooku stlačte pri spustení prenosného počítača súčasne tlačidlo Shift, Control a Option (v prípade prenosných počítačov MacBook Pro s Touch ID - tlačidlo TouchID slúži aj ako vypínač)
  4. Uvoľnite stlačené tlačidlá a potom znova zapnite počítač

photo-1525856326341-8adeed4c8b8b-1

Ak vyššie uvedené metódy nepriniesli očakávaný efekt a batéria sa stále nenabíja - musíte ju vymeniť za novú. Postup:https://www.klavesnica.sk/vratenie-tovaru-a-reklamacie/

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie